Garantia produselor pentru care se acorda garantie se solutioneaza prin trimiterea acestora la adresa de pe factura, prin repararea, inlocuirea produsului defect sau rambursarea contralavorii acestuia (stornarea facturii de vanzare), alegerea apartinand firmei Trade Connections Service Kft.
Garantia produselor nu se refera la produsele incadrate in categoria consumabile, acopera doar viciile de fabricatie si nu acopera manipulari/instalari/utilizari incorecte si nici deteriorarile mecanice survenite pe perioada transportului acestora catre client de posta/curier (in acest caz indreptati reclamatia la primirea marfii catre serviciul de transport ales de dvs care a produs paguba).
Produsele achizitionate prin contract la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014. Acestea se pot returna numai impreuna cu toate accesoriile si consumabilele si in aceeasi stare in care au fost receptionate, insotite de o adresa scrisa de denuntare intemeiata a contractului, in termen de 14 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face prin intermediul serviciului de coletarie al postei romane, produsul/e trebuind a fi expediate mentionand operatorului postal fara valoare fara ramburs . Trade Connections Service Kft. va inapoia contravaloarea produselor returnate in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Produsele returnate se pot trimite inapoi numai dupa instiintarea scrisa si consimtamantul nostru.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale in vigoare(Legea 449/2003 si OUG nr. 140/2021). La solicitarea garantiei este necesara initial instiintarea scrisa prealabila si consimtamantul nostru ca produsul face obiectul garantiei si poate fi trimis, iar apoi prezentarea produsului defect se va face in ambalajul original, impreuna cu accesoriile primite, fotocopie dupa factura fiscala, o fisa de montaj completata de catre o firma/persoana autorizata in cazul produselor a caror instalare, montare sau punere in functiune nu poate fi realizata de catre persoane necalificate si necesita personal autorizat, precum si Fisa de service necesara pentru trimiterea produsului ce poate fi descarcata de aici. Obligatoriu vor fi completate informatiile legate de nume si adresa, coloanele cu denumirea produselor trimise si defectiunea costatata,in caz contrar, produsele pot fi returnate solicitantului fara a i se solutiona garantia. Atentie si la informatiile si documentele solicitate pe fisa de service daca este cazul.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Puteti afla mai multe despre drepturile consumatorilor aici.
Termenul de garanție legală este de 2 ani, indiferent dacă achiziționați produse online, într-un magazin sau prin comandă prin poștă.
În cazul bunurilor cu elemente digitale (ceasurile smart, telefoanele și electrocasnicele inteligente) garanția legală poate fi de cinci ani, dacă bunurile au o durată medie de utilizare mai mare de cinci ani, iar contractul prevede furnizarea continuă de conținut digital sau de servicii digitale (de exemplu, actualizări de sistem periodice sau software inclus în contractul de vânzare). Dacă furnizarea continuă de conținut digital sau de servicii digitale se face pentru o perioadă mai mare de cinci ani, atunci garanția va fi valabilă pentru acea perioadă.
Certificatul de garanție comercială este formulat într-un limbaj simplu și inteligibil și conține următoarele elemente:
Prezumția lipsei de conformitate
Până la proba contrară, se consideră că orice problemă (neconformitate) a produsului, apărută în termen de 1 an de la momentul livrării, a existat atunci când produsul v-a fost livrat.
Răspunderea vânzătorului
Vânzătorul este răspunzător față de dumneavoastră pentru orice lipsă de conformitate existentă la momentul cand au fost livrate bunurile.
În cazul lipsei conformității, aveți dreptul de a solicita vânzătorului aducerea produsului la conformitate prin reparare sau înlocuire gratuită, reducerea prețului sau rezoluțiunea contractului. Pentru oricare dintre aceste măsuri corective puteți opta și atunci când neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.
Dreptul de retragere
Dreptul de retragere dintr-un contract este valabil doar pentru contractele încheiate la distanță sau în afara spațiilor comerciale și poate fi exercitat într-un termen de 14 zile calendaristice, fără să fie nevoie să justificați decizia.
În cazul exercitării dreptului de retragere comerciantul trebuie să vă ramburseze sumele plătite, fără întârziere nejustificată, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care l-ați informat de decizia de retragere din contract.
Dacă întâmpinați probleme cu un produs achiziționat din magazinul nostru online, vă rugăm să completați formularul din acest link pentru a solicita o intervenție în garanție.